Založ si blog

Kaník opäť na scéne.

Kaník navrhol siahnuť nezamestnaným rodičom na dávky.

Dúfam,že nič neporuším zverejnením tohoto linku ale nedá mi aby som neupozornil na p.Kaníka ktorý by len bral,bral a bral…

Neviem čo ešte ten človek robí v politike.A hlavne ako sa môže miešať do sociálnej politiky.

http://orsr.sk/hladaj_osoba.asp?PR=Kan%EDk&MENO=%BCudov%EDt&SID=0&T=f0&R=1

Či už jeho meno figuruje v úplnom alebo aktuálnom výpise,myslím si že je to úplne jedno.

 

Quo vadis Slovensko. ..

26.09.2013

Dúfam že my p.Henryk Sienkiewicz prepáči ale nič príhodnejšie ako názov jeho diela som nenašiel. Nič nechcem dokazovať.Sú to len“suché“čísla vytiahnuté zo Zbierky zákonov.Ako všetci vieme,tak štátny rozpočet je zákon.Dal som si tú prácu a trošku som sa v tej zbierke zákonov“pohrabal“.Zo začiatku to bol len taký nápad [...]

Kedy spadne posledná kvapka do pohára?

16.09.2013

V článku na SME :“Ešte to nie je s nami také zlé“p.minister Lajčák opisuje ako dostáva výhražné e-maily.Pôvodne som mal pripravenú len krátku reakciu na tento jeho blog,Ale nakoniec som sa rozhodol rozviesť svoje videnie jeho problému viac a napísať k tomu vlastný článok. Pán Lajčák je mi naozaj ľúto že dostávate tie výhražné,urážajúce a [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 96803x
Priemerná čítanosť článkov: 2689x

Autor blogu

Odkazy