Založ si blog

Voľby sú na skok.

Dal som si tú prácu a začal som si čítať volebný program SDKÚ pre tohtoročné voľby.Pokiaľ by som sa naučil čítať včera,tak lepšiu víziu si pre Slovensko ani neviem predstaviť.Čo všetko sú príslušníci tohto politického subjektu odhodlaní vykonať pre Slovensko je hraničiace až s genialitou a vhodné na udelenie Nobelovej ceny.Len žiaľ čítať viem už viac desaťročí,tak  som sa vrátil o niekoľko časových úsekov dozadu a čo nevidím.Čítam,porovnávam .

r.2010: VIAC PRACOVNÝCH PRÍLEŽITOSTÍ                        r.2012: VIAC PRÁCE NA SLOVENSKU

ZNÍŽIME BYROKRACIU PRE ŽIVNOSTNÍKOV                      CHCEME POMOCŤ ŽIVNOSTNÍKOM

Prepáčte,že nepokračujem v porovnávaní predvolebného programu SDKÚ z r.2010 a r.2012.Ale všetky body programu sú takmer identické.

Ďalším čítaním oboch programov mi prišlo zle od žalúdka a musel som si pozrieť jeden diel animovanej rozprávky PAT a MAT aby som sa trošku ukludnil.Až na toho PATa a MATa to myslím celkom vážne.A čítaním a porovnávaním predvolebných programov ktorejkoľvek politickej strany by sme dospeli vždy k tomu istému záveru.

Pokiaľ sa nezmenia zákony o volbách a nebude uzákonená zodpovednosť politkov a zostanú donekonečna nepotrestané rozkrádačky štátnych prostriedkov či už protizákonne alebo prostredníctvom zákona ktorý nadiktujú predkladateľom hyeny v ľudskej koži najnovšie pomenované gorily a v konečnom dôsledku to kúpení poslanci odhlasujú,tak sa budeme v tomto marazme topiť dovtedy pokiaľ naozaj nedôjde niekomu trpezlivosť a nezoberie spravodlivosť do vlastných rúk.Zákonitosti spoločnosti totiž platia tak isto ako aj zákonitosti matematiky a  ekonomiky.Aj vo fyzike platí zákon o akcii a reakcii.Zjednodušene povedané,ak sa dlhodobo zvyšuje tlak na určité miesto tak nastane protireakcia.O akú protireakciu sa môže jednať ak sa neustále bude tlačiť na socialne istoty to si vie každý súdny človek domyslieť.Niekde to určite zákonite bude musieť „prasknúť“a dôjde k revolúcii.A keďže s jednou revolúciou z nedávnej minulosti už skúsenosti máme a dobrého priniesla len málo(nazvali sme si ju „Nežná revolúcia)tak tá nasledujúca už taká“Nežná“byť nemusí.Čudujem sa ľuďom,ktorí si osobujú rozhodovanie o spoločnosti a pred každými voľbami kŕmia obyvateľstvo drístami vo svojich programoch že sa ešte neboja toho že niekomu prejde trpezlivosť.Pretože donekonečna sa klamať a podvádzať  nedá v žiadnom zriadení.

 

Quo vadis Slovensko. ..

26.09.2013

Dúfam že my p.Henryk Sienkiewicz prepáči ale nič príhodnejšie ako názov jeho diela som nenašiel. Nič nechcem dokazovať.Sú to len“suché“čísla vytiahnuté zo Zbierky zákonov.Ako všetci vieme,tak štátny rozpočet je zákon.Dal som si tú prácu a trošku som sa v tej zbierke zákonov“pohrabal“.Zo začiatku to bol len taký nápad [...]

Kedy spadne posledná kvapka do pohára?

16.09.2013

V článku na SME :“Ešte to nie je s nami také zlé“p.minister Lajčák opisuje ako dostáva výhražné e-maily.Pôvodne som mal pripravenú len krátku reakciu na tento jeho blog,Ale nakoniec som sa rozhodol rozviesť svoje videnie jeho problému viac a napísať k tomu vlastný článok. Pán Lajčák je mi naozaj ľúto že dostávate tie výhražné,urážajúce a [...]

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 96644x
Priemerná čítanosť článkov: 2685x

Autor blogu

Odkazy