Založ si blog

Niečo o transparentnosti.

Tento článok nebude dlhý,tak ako mám vo zvyku. 😆 Inšpirovalo ma k nemu včerajšie zverejnenie rebríčka o (ne)transparentnosti štátnych a mestských firiem od Transparency International Slovensko

Nejdem rozoberať objektívnosť článku.Chcem skôr zverejniť transparentnosť „Transparency International Slovensko.“Možno ma označia niektorí za paranoidného,ale chcel by som si potvrdiť či to vidím tak len ja a preto dávam na posúdenie či je“Transparency International Slovensko“ transparentné.

Otázka: Dobrý deň.Napriek tomu,že vaša organizácia nie je zo zákona povinná podávať informácie podľa zákona o prístupe k informáciam,veľmi rád by som od vás dostal informáciu ako bolo naložené so sumou 23.240.-Eur ktorú vaša organizácia dostala od mesta Prievidza na projekt:„Audit a príprava vybraných protikorupčných opatrení v meste Prievidza“.Verím tomu,že ako nositelia transparentnosti na Slovensku nebudete mať problém s uverejnením tejto informácie,ktorá by sa mala týkať hlavne transparentného využitia tejto sumy a bude podložená aj relevantnými dokladmi,na čo boli peniaze využité.Ďakujeme

Odpoveď:Dobry den, viac o tom, co obnasa taky audit najdete na nasom webe, jeden aj vysledok uvodnej analyzy z Prievidze. Zvysok tvoria prace na protikorupcnych smerniach v meste. Momentalne by prace mali finisovat. Pokojne sa obratte aj rovno na mestsky urad v PD, mate pravo na vsetky informacie o tom projekte a co mesto robi preto, aby bolo transparentnejsie.

Myslím si to len ja,že vôbec nebolo odpovedané na otázku alebo to tak vidí aj niekto iný?

 

Quo vadis Slovensko. ..

26.09.2013

Dúfam že my p.Henryk Sienkiewicz prepáči ale nič príhodnejšie ako názov jeho diela som nenašiel. Nič nechcem dokazovať.Sú to len“suché“čísla vytiahnuté zo Zbierky zákonov.Ako všetci vieme,tak štátny rozpočet je zákon.Dal som si tú prácu a trošku som sa v tej zbierke zákonov“pohrabal“.Zo začiatku to bol len taký nápad [...]

Kedy spadne posledná kvapka do pohára?

16.09.2013

V článku na SME :“Ešte to nie je s nami také zlé“p.minister Lajčák opisuje ako dostáva výhražné e-maily.Pôvodne som mal pripravenú len krátku reakciu na tento jeho blog,Ale nakoniec som sa rozhodol rozviesť svoje videnie jeho problému viac a napísať k tomu vlastný článok. Pán Lajčák je mi naozaj ľúto že dostávate tie výhražné,urážajúce a [...]

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 96782x
Priemerná čítanosť článkov: 2688x

Autor blogu

Odkazy