Založ si blog

Quo vadis Slovensko. ..

          Dúfam že my p.Henryk Sienkiewicz prepáči ale nič príhodnejšie ako názov jeho diela som nenašiel.

  Nič nechcem dokazovať.Sú to len“suché“čísla vytiahnuté zo Zbierky zákonov.Ako všetci vieme,tak štátny   rozpočet je zákon.Dal som si tú prácu a trošku som sa v tej zbierke zákonov“pohrabal“.Zo začiatku to bol len taký nápad pozrieť sa ako sme postúpili k lepším zajtrajškom,keď už ste si vyštrngali demokraciu.Píšem“ste si“pretože ja som mal to šťastie a štrnganie na námestiach ma obišlo.Ak to čítajú aj iní,ktorých to budovanie demokracie na námestiach nepostretlo,tak si ten výraz“ste si“ nevšímajte.

Ako som si tak prezeral Zbierku zákonov o rozpočtoch,stále viac mi pripadali tie čísla väčšie a väčšie.Pýtam sa sám seba:nepomýlil sa niekto?Zdá sa že nie.

Od roku 2009 som ponechal koruny,lepšie sa v tom dá orientovať.Do prázdnych koloniek v šiestom stĺpci si môžete dopísať mená predsedov vlád.

123

 

 

Kedy spadne posledná kvapka do pohára?

16.09.2013

V článku na SME :“Ešte to nie je s nami také zlé“p.minister Lajčák opisuje ako dostáva výhražné e-maily.Pôvodne som mal pripravenú len krátku reakciu na tento jeho blog,Ale nakoniec som sa rozhodol rozviesť svoje videnie jeho problému viac a napísať k tomu vlastný článok. Pán Lajčák je mi naozaj ľúto že dostávate tie výhražné,urážajúce a [...]

Slovenská spolupatričnosť.

12.05.2013

Nie som starý(50)ale z môjho života by sa dala napísať kniha.(už sa na tom pracuje) :-)Po prežití rôznych častí svojho života na rôznych miestach o ktorých som ani nevedel že existujú(a to ma zemepis vždy bavil),po zhliadnutí všelijakého utrpenia,kde ľudský život nestál vôbec nič,kde som sa naučil žiť so zvláštnou chuťou na jazyku ktorá vzniká len ak sa [...]

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 96857x
Priemerná čítanosť článkov: 2690x

Autor blogu

Odkazy