Založ si blog

Kam až dokáže zvrátenosť dospieť.

Môžete mi dať mínusiek koľko len chcete ale mlčať sa nedá.V TV JOJ prebiehal vo večerných správach seriál s názvom„Únos 1972“.

Aktéri únosu:   Nasledujúce informácie som prevzal s Wikipédie

Lubomír Adamica-všetko vymyslel.Od r.1969 do 1971 sa túlal po USA ako narkoman mal skúsenosti s marihuanou,hašišom,LSD a heroínom.Často krát bol v opatere psychiatrov,nakoľko sa pár krát pokúsil o samovraždu.Milan Trčka -s Adamicom a drogami sa zoznámil na“potulkách“po USA.Jaromír Dvořák-v ČSSR mal problémy so zákonom pre neplatenie výživného.Alena Heinzová-dcéra príslušníka VB.Ukradla svojmu otcovi obe pištole ktoré boli pri únose použité.Olga Setnická-jednu s pištolí  preniesla do lietadla v kočiariku kde mala malé dieťa.Jiří Beran,Alena Černá,,František Hanzlík,Jaromír Kerbl,Jiří Vochomurka.Všetko únoscovia.

Pilotmi lietadla boli Ján Mičica-kapitán a Dominik Chrobák 2.pilot.

Ďalej tam boli ďalší štyria cestujúci.

Teraz k tomu čo vlastne chcem v tomto článku vyjadriť.Celý seriál na JOJ-ke sa niesol od začiatku až do konca v duchu ospravedlňovania únoscov.Adamicu ktorý zastrelil Mičicu vykreslovali ako dobrého človeka ktorý nikoho nechcel zastreliť .Až do posledného dielu som očakával,kedy oznámia že Mičica sa zastrelil sám.Argumentácia typu že Mičica nebol zastrelený z ľava ale z prava je absurdná.Pri rozhovore s únoscom Jaromírom Kerblom som „skoro dostal infarkt“keď JOJ-ka pustila do éteru jeho konštatovanie,že vlastne Mičica bol za svoju smrť zodpovedný sám,spôsobil aj smrť Adamicu,ktorý sa vo väzení obesil a dokonca ohrozil celé osadenstvo lietadla.Mičicu obvinil aj z toho že spôsobil traumu do konca života všetkým únoscom,pretože ho zastrelili.Čo asi musia prežívať pozostalí po Mičicovi…No skrátka“non-sens,absurdum na entú“.

Bez ohľadu na politické zmýšľanie a radenie sa k pravici či ľavici musí každý normálne uvažujúci človek uznať,že sa nedá nijakým spôsobom ospravedlniť ich čin,nech už bol spáchaný z akýchkoľvek pohnútok.

 

Quo vadis Slovensko. ..

26.09.2013

Dúfam že my p.Henryk Sienkiewicz prepáči ale nič príhodnejšie ako názov jeho diela som nenašiel. Nič nechcem dokazovať.Sú to len“suché“čísla vytiahnuté zo Zbierky zákonov.Ako všetci vieme,tak štátny rozpočet je zákon.Dal som si tú prácu a trošku som sa v tej zbierke zákonov“pohrabal“.Zo začiatku to bol len taký nápad [...]

Kedy spadne posledná kvapka do pohára?

16.09.2013

V článku na SME :“Ešte to nie je s nami také zlé“p.minister Lajčák opisuje ako dostáva výhražné e-maily.Pôvodne som mal pripravenú len krátku reakciu na tento jeho blog,Ale nakoniec som sa rozhodol rozviesť svoje videnie jeho problému viac a napísať k tomu vlastný článok. Pán Lajčák je mi naozaj ľúto že dostávate tie výhražné,urážajúce a [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 96861x
Priemerná čítanosť článkov: 2691x

Autor blogu

Odkazy